Klachten & klachtencommissie

Uiteraard streven wij er naar u naar tevredenheid van dienst te zijn. Helaas gebeurt het wel eens dat iemand niet volledig tevreden is over onze dienstverlening of het geleverde hulpmiddel. Wij willen u vragen om dit met ons te bespreken zodat we samen met u kunnen kijken naar een passende oplossing. Het zou erg vervelend zijn als u met ontevredenheid of een vervelend gevoel blijft rondlopen. Dat geldt ook voor klachten over een hulpmiddel, het heet niet voor niets een hulpmiddel, dus het moet u helpen om bepaalde klachten te verhelpen, verminderen of verergering van de klacht te voorkomen.

Bespreek uw klacht alstublieft met onze medewerker die u heeft geadviseerd en behandelt aan uw voet-, been-, of rugklacht(en) of degene die het hulpmiddel aan u afgeleverd heeft.
Wilt u liever schriftelijk of telefonisch uw klacht kenbaar maken? Stuurt u ons dan een bericht per e-mail of post of neem contact op met vestiging met onze vestiging in Hengelo.
Neemt u telefonisch contact op via 074-2912536, dan krijgt u onze receptioniste aan de telefoon. Vraag dan of de desbetreffende medewerker die u eerder geholpen heeft beschikbaar is of maak een terugbel afspraak.

Schriftelijke klachten per mail kunt u sturen naar info@wouda-orthopedie.nl. Wij zorgen ervoor dat het bij de juiste medewerker terecht komt. Vergeet hierin niet uw volledige voor- en achternaam te vermelden, uw geboortedatum en een uitgebreide omschrijving van de klacht. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij zien waarvoor u bij ons bent geweest en wie u geholpen heeft.
Hetzelfde geldt als u ons per post op de hoogte stelt van uw klacht. U kunt uw schrijven richten aan: Wouda Orthopedie B.V. Steynstraat 58 7551 GM Hengelo.
U kunt spoedig een reactie van ons verwachten op uw klacht. In de meeste gevallen nemen we telefonisch contact.

Komt u er met ons niet uit?

Geen nood, dan kunt u zich richten tot de klachtencommissie van NVOS Orthobanda. Zij zijn op diverse manieren te benaderen:
Schriftelijk: Klachtencommissie NVOS Orthopbanda Postbus 22142 1302CC Almere, of per mail naar klachten@nvos-orthobanda.nl
Telefonisch: 035-5880495
Zij zullen uw klacht in behandeling nemen en hebben diverse methoden om te bemiddelen en naar tevredenheid tot een goede oplossing te komen.